Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de Toyota Vitz 99

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9413 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Toyota Vitz 99
Kijk, ik heb een diagnoseapparaat, een SPC MAX. Het is een heel goed apparaat, en om de computer uit te lezen, moet de motor draaien. Om de belasting en parameters te meten, moet hij draaien. Daarom valt het me op dat ik de accu heb losgekoppeld om de computer uit te lezen. Maar misschien heb je het verkeerd begrepen, en om de computer te resetten, moet je bij sommige modellen de accu loskoppelen. Veel succes en met vriendelijke groet. Heeft u vragen? Stel ze gerust; we helpen u graag.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9848 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Toyota Vitz 99
Kikemec en Jal.

Ik val jullie weer lastig. Ik heb een korte vraag:

hoe voer ik onderhoud uit en/of ververs ik de olie van een automatische transmissie?
Kun je het me uitleggen?

Ik hoop dat je me weer wat duidelijkheid kunt verschaffen en mijn onwetendheid kunt ophelderen.

Knuffels,

Mauricio.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9850 door handmatig-mechanisch
Ze hebben meestal twee doppen, één aan de onderkant om de olie af te tappen en één aan de zijkant om de olie bij te vullen. Je vult de olie bij met behulp van een slang en als er lekkage ontstaat op de plek waar je de olie bijvult, stop je en sluit je de dop. Als er geen dop aan de zijkant zit, vul je de olie bij via de peilstok in de doos, aan de kant van de doos, niet aan de kant van de motor.