Zoek MDM

Bulletin

Peugeot Partner 1.9d elektrische ventilator

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9324 door handmatig-mechanisch
Peugeot Partner 1.9d Elektrische Ventilator Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo goedemorgen, ik heb een Peugeot Partner 1.9 D uit 2003 en ik weet niet wat het probleem is. Hij raakt oververhit. Ik heb de thermostaat en de thermische schakelaar vervangen. Ik heb de elektrische ventilator verwijderd omdat hij niet aanging. Ik dacht dat hij kapot was, maar hij werkt nog steeds. Ik heb ook een van de twee weerstanden in het rooster van de elektrische ventilatorsteun vervangen, maar zelfs toen ging de ventilator niet aan. Ik weet niet wat het nog meer kan zijn, ik heb hulp nodig!!! Ik laat mijn e-mailadres achter, want ik heb dringend een antwoord nodig. Het is het bedrijfsbusje. Hartelijk dank, met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9325 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Partner 1.9d Elektrische ventilator
Hoi maat, heb je de zekeringen en het elektrische relais gecontroleerd? Controleer die onderdelen om er zeker van te zijn dat ze goed werken, en controleer ook de thermostaat. Succes en groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9338 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot Partner 1.9d Elektrische ventilator
Zoek de temperatuursensor en koppel hem los. Hij zou rechtstreeks op de ventilator moeten worden aangesloten. Zo ja, dan is de sensor onbruikbaar. Controleer anders een van de twee sensorkabels. Er zou 5V van de sensor moeten zijn losgekoppeld. Als de 5V niet wordt bereikt, werkt de computer niet. Zijn ze te repareren? Zijn de ECU's in ieder geval in de buurt waar ik woon te repareren? Controleer dit en laat het ons weten, zodat we kunnen kijken wat we nog meer voor u kunnen doen. Groeten uit Cancun. :woohoo: