Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het inschakelen van een nuance

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9277 door handmatig-mechanisch
Ontstekingsproblemen met een Matiz Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb het volgende probleem met één nuance: als ik de auto start, slaat hij niet aan omdat hij geen benzine inspuit. De nieuwe pomp is geïnstalleerd en er is niets. Bij het meten van het signaal in de injectoren krijg ik een positief signaal, maar geen negatieve puls. Ik heb getest met de verdeler en dat is niet het geval. Ik heb getest met de computer en de sensoren veranderen niet en er is niets. Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn? Ik ben er vrij zeker van dat het een kabel moet zijn, maar ik heb de elektrische handleiding niet. Als iemand die heeft en me die kan geven, zou ik dat op prijs stellen. Stuur het naar het volgende e-mailadres. . :unsure:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9305 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontstekingsproblemen met een Matiz
Hallo, kijk, het eerste wat je moet doen is stap voor stap te werk gaan om de schade snel te vinden, volgens wat je beschrijft, zit het probleem bij de injectie, het eerste is om te bepalen of de storing te wijten is aan een gebrek aan brandstoftoevoer naar de rail of een gebrek aan elektrische stroom naar de injectoren, elektronica, verwijder hiervoor de brandstofinlaatleiding naar de rail en kijk naar de druk, deze moet groter zijn dan 40 psi, als je geen manometer hebt, sluit de leiding dan aan op directe afvoer in een gallon en open de schakelaar, houd er rekening mee dat afhankelijk van het injectiesysteem dat de pomp heeft, deze druk stuurt met de schakelaar open of door de motor te starten, als de druk goed is, dan gooi je het weg en concentreer je je op de injectoren, deze hebben twee 12v-kabels en een negatief signaal, probeer start te geven aan de 12v-lijn als deze in orde is, controleer de negatieve met een logische tip hiermee kun je bepalen of er daadwerkelijk een signaal van de computer komt, als dit allemaal in orde is, moet je de injectoren en de drukregelaar demonteren en controleren, Naar mijn persoonlijke Mijn mening: als je de brandstofpomp al hebt vervangen, zou het de voeding voor deze test kunnen zijn. De 12V in de stroomkabels zou de oorzaak kunnen zijn. Vergeet niet om Star te gebruiken om te testen.
Met vriendelijke groet, en ik hoop dat je het kunt oplossen. Laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9378 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ontstekingsproblemen met een Matiz
Bedankt voor de suggestie, het probleem was een gebrek aan aarding naar de computer.