Precies 3 maanden geleden begon het elektrische systeem te haperen. Volgens de handleiding was er een probleem met het brandstofinjectiesysteem, aangezien het gele lampje voor laag brandstofpeil en het rode lampje in de vorm van een motor gingen branden (ondanks dat ik nog maar een halve tank brandstof had). Ik bracht de auto naar een erkende dealer en die controleerde hem. Ze concludeerden dat de storing in de brandstofpomp zat, die vervangen werd, en dat de injectoren gereinigd werden. Ik dacht dat het probleem hiermee opgelost was, maar na 10 dagen kwam het probleem terug, dit keer acuter, doordat de auto vermogen verloor en uitviel. Ik bracht de auto terug en ze controleerden hem. Ik heb hem nu al 4 keer laten repareren, maar ze hebben het probleem niet gevonden. Het blijft me soms dwarszitten, het duurt lang in die toestand, en als hij het begeeft, kom je echt niet verder. Ik bracht de auto naar een andere monteur en hetzelfde verhaal begon weer met hetzelfde probleem... Als iemand weet wat het probleem zou kunnen zijn, want ik ben al wat geld aan het uitgeven aan het vervangen van onderdelen en niets heeft dit probleem opgelost...
Alvast bedankt voor uw hulp...