Zoek MDM

Bulletin

versnellingsbak hendel vergrendeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9246 door handmatig-mechanisch
Versnellingsbakhendelvergrendeling Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een vraag over de automatische transmissie van mijn Ford Escape. Er is een probleem. Wanneer de auto geparkeerd staat, blijft de versnellingspook hangen en kun je geen beweging maken. De knop waarmee de transmissie ontgrendeld wordt om van koppel naar D te schakelen, kan niet ingedrukt worden en blijft hangen.

Iemand die bekend is met deze auto en een antwoord heeft, zou me dankbaar zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9249 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Versnellingsbakhendelvergrendeling
JE MOET OP DE REM TRAPEN OM DE KNOP TE ONTGRENDELEN. BEGIN DAARVAN MET CONTROLEREN. HET ONTGRENDELEN VAN DE PARKEERAUTO IS MEESTAL ELEKTRISCH. JE MOET DE AUTO EEN BEETJE DEMONTEREN OM TE CONTROLEREN. ALS JE DIT NIET WEET, KUN JE DE AUTO BETER NAAR EEN WERKPLAATS BRENGEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden - 15 jaar en 11 maanden geleden #9397 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Versnellingsbakhendelvergrendeling
Bedankt voor de tip. De rempedaalschakelaar die de achterlichten aanzet was inderdaad kapot, waardoor de versnellingspook bleef hangen. Ik heb geschakeld en het probleem was opgelost.

Groeten
Laatst bewerkt: 15 jaar 11 maanden geleden door .