Zoek MDM

Bulletin

Het ESP in mijn Vitara uit 2006 werkt niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9243 door handmatig-mechanisch
Ik heb hulp nodig met dit probleem en het airbaglampje brandt. Het geeft aan dat het de sensor van de bestuurdersgordel is. Wat moet ik doen om het uit te schakelen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9250 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het ESP van mijn Vitara uit 2006 wordt niet geactiveerd.
KIJK, HET WORDT OM VEEL REDENEN NIET GEACTIVEERD. HET IS MOEILIJK TE WETEN ZONDER INFORMATIE. SCANNERS ZIJN GOED ALS HULP, MAAR HET HEEFT NIET ALLE ANTWOORDEN. IK BEDANKT, HET ZOU GOED ZIJN OM HET DAARMEE TE CONTROLLEREN OM TE ZIEN WELKE CODES HET WEERGEVEN. BEGIN DAAR MEE. NU, HET AIRBAG-GEVAL KUN JE ALLEEN MET DE SCANNER BEREIKEN, EN HET ZOU GOED ZIJN OM TE WETEN HOE JE WEET DAT HET DE VEILIGHEIDSGORDELSENSOR IS. GROETEN. :woohoo:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9255 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het ESP van mijn Vitara uit 2006 wordt niet geactiveerd.
Het klopt dat je de airbag alleen met de scanner kunt wissen, het zijn meestal kortsluitstoringen en dat soort dingen los ik meestal op met de scanner en dan komen ze niet meer terug. Maar als je wilt, kun je de veiligheidsgordel onderaan demonteren en kijken of de bevestigingssensor werkt. Volgens jou is dat het probleem, maar ik denk het niet.