Zoek MDM

Bulletin

SERVICE-lampje op Renault 21 TXE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9208 door handmatig-mechanisch
SERVICE-lampje op Renault 21 TXE Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal...
Ik heb een probleem met mijn R21 TXE-injectie...
Het SERVICE-lampje op het dashboard knippert, samen met het elektrische signaal.

Kan iemand mij vertellen waar dit door kan komen???
Heeft het te maken met de injectie??? Of zou het iets anders kunnen zijn???

Het blijft niet vastzitten, het knippert alleen af en toe....

Bij voorbaat... HARTELIJK BEDANKT.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9226 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: SERVICE-lampje op Renault 21 TXE
Laten we eens kijken, hier in Chili verwijst het servicelampje naar het lampje dat aangeeft dat er olie ververst moet worden, dat de distributieriem vervangen moet worden, enz. Het controlelampje van de motor is het waarschuwingslampje van het elektronische injectiesysteem. Afhankelijk van welk lampje je bedoelt, als er een afbeelding van een motor staat of 'controle', dan is het het injectielampje; zo niet, dan is het het andere lampje. Als het vanzelf gaat branden, is er één reden, namelijk een actueel probleem, hoewel het in sommige uitzonderlijke gevallen gaat branden vanwege een aardingsprobleem. Het is belangrijk om het te controleren, omdat het een probleem aangeeft en de computer in een noodtoestand verkeert. Als je geen verandering in de prestaties opmerkt, wacht dan niet en probeer het niet te scannen. Het is de beste manier om erachter te komen en op de lange termijn ook de meest economische manier, omdat je niet zomaar dingen verandert. Iemand zal je vertellen dat het een flowmeter is, of een ander TPMS, enzovoort. Heeft je auto nu echt een probleem, of is het gewoon het lampje?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10777 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: SERVICE-lampje op Renault 21 TXE
Bedankt maat, ik denk dat het allemaal komt door een slecht contact in de inlaatsensor van de injectielucht, ik heb het gecontroleerd en hij is niet meer aangegaan...
HEEL ERG BEDANKT