Zoek MDM

Bulletin

Honda CRV 2009 bedradingsschema

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9183 door handmatig-mechanisch
Honda CRV 2009 bedradingsschema Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik moet de elektrische bedrading voor een aanhanger op een Honda CRV uit 2009 installeren. Moet ik speciale voorzorgsmaatregelen nemen of is dit een standaardinstallatie? Een collega vertelde me dat hij er een had geïnstalleerd op een Mini Cooper en problemen had met de computer. Het lijkt erop dat de installatie geen aftermarket-uitbreidingen accepteert. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me hiermee kan helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9186 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2009 Honda CRV bedradingsschema
Het hangt af van de installatie, maar als je bruggen en parallelle installaties maakt, denk ik niet dat je problemen zult ondervinden. Welke installatie wil je precies?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #9187 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2009 Honda CRV bedradingsschema
Hallo, Kikemec. Ik moet een parallelle stekker achterin de pick-up installeren, zodat de aanhanger rem-, richtingaanwijzer- en positielichten heeft. De klus zelf is makkelijk, maar ik was een beetje bang voor de nieuwe elektrische installaties die nu worden aangelegd en die geen extra's van de fabriek accepteren. Ik weet ook niet of dat echt zo is. Zoals je heel goed weet, is het erg moeilijk om informatie te krijgen van dealers of de fabriek zelf. Ik dank je bij voorbaat voor je hulp.
Laatst bewerkt: 16 jaar 2 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9192 door handmatig-mechanisch
Kijk, er zou een probleem kunnen ontstaan als je auto een BSI heeft, een kastje dat het hele elektrische circuit, de verlichting en dergelijke regelt. Maar als je geen fouten maakt bij de installatie, is er geen probleem. Je kunt deze installatie op verschillende manieren uitvoeren. Je kunt beginnen bij de verlichting of bij de regelkast. Probeer de regelkast niet te gebruiken. Gebruik aparte relais en zekeringen om schade te voorkomen.