Zoek MDM

Bulletin

Als ik de Berlingo aanzet, gaat hij ook aan..

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9176 door handmatig-mechanisch
Als ik de Berlingo aanzet, licht hij ook op. Geplaatst door manual-mecanica
Als ik de Berlingo start, gaat de kachelventilator ook aan. Dit gebeurde voorheen niet. Hij is gewoon 's nachts blijven draaien en ik kan hem niet meer bijstellen; hij staat altijd op maximaal. Ik wil hem niet uitzetten, want dan krijg ik de voorruit niet meer ontwasemd. Weet iemand wat ik moet doen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9179 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Als ik de Berlingo aanzet, licht het ook op...
Hallo vriend, controleer of het relais vastzit. Veel succes en vriendelijke groeten. www.manualesdemecanica.com/components/co.../emoticons/smile.png

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9263 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Als ik de Berlingo aanzet, licht het ook op...
U hebt gelijk, controleer het relais van de verwarmingsinstallatie, want die blijft nog wel eens hangen. Controleer ook of het relais niet continu stroom krijgt, want de schakelaar is misschien kapot en staat in direct contact. Als dat niet zo is, controleer dan of hij niet in direct positief contact staat. Groeten en laat ons weten wat er is gebeurd.