Zoek MDM

Bulletin

Besturingseenheid voor Daewoo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #9175 door handmatig-mechanisch
Bedieningseenheid voor Daewoo. Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een besturingseenheid voor mijn Daewoo, maar het probleem is dat er verschillende nummers en letters op het onderdeel staan. Mij is verteld dat ze moeten overeenkomen, maar ik wilde graag weten welke nummers precies moeten overeenkomen om het te laten werken. Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #9181 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Bedieningseenheid voor Daewoo
Een exemplaar dat ik bij de dealer koop, kost hier op Tenerife ongeveer 900 euro. Ik heb problemen met de mijne en heb hem naar Electro-Chips gestuurd voor reparatie. Ik hoop snel iets te horen. Ik neem contact met jullie op. Ik hoop alleen dat ze in Spanje gevestigd zijn. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #9185 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Bedieningseenheid voor Daewoo
Hoeveel kost de reparatie je? Ik heb er voorlopig eentje van de sloop gehaald; we zullen zien of het werkt, ik laat het je weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #9213 door handmatig-mechanisch
De regeleenheid is geprogrammeerd met de startonderbreker. Kunt u mij vertellen hoe u de auto zou starten? Die van mij is momenteel in reparatie; ik hoop snel iets van u te horen.
Met vriendelijke groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #9229 door handmatig-mechanisch
Je kunt de startonderbreker uitschakelen; dat doen garages meestal. Zij repareren ook sloten en maken sleutels. Het is een kwestie van de chip uitlijnen en vastzetten, of iets dergelijks, voor zover ik het begrijp. Bij Renaults kun je de startonderbreker in ieder geval uitschakelen door de accu 30 seconden los te koppelen, waarna je de auto kunt starten. Probeer het eens en kijk of het bij jouw auto ook zo werkt.