Zoek MDM

Bulletin

probleem met mijn saveiro 1.6 mi

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9170 door handmatig-mechanisch
probleem met mijn saveiro 1.6 mi Geplaatst door manual-mecanica
Beste allemaal, ik wil graag dat jullie me helpen met mijn Saveiro. Ik heb de cilinderkop al een tijdje laten doen omdat ik hem oververhit had. Toen ik hem bij de garage had gehaald, leek hij in orde, maar na 3000 km begon hij olie te spuwen. Ik weet niet of dat door de nokkenaskap komt, omdat ik die helemaal heb vastgedraaid, of door de kap. Wat ik wel beu ben, is dat ik mijn tijd besteed aan het schoonmaken van de olie die zich ophoopt in het gebied van de inspuithelling. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, heel erg bedankt
golo

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9173 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: probleem met mijn saveiro 1.6 mi
Uit wat je zegt, is het alleen de afdekking. Je moet hem verwijderen, schoonmaken en de pakking die je hebt vervangen door een nieuwe. Het is niet duur. Breng siliconenkit aan op de temperatuur en draai hem lichtjes aan. Draai hem niet te strak aan, anders barst de pakking. Ik heb het over de afdekking die de nokkenas afdekt, niet de cilinderkop. Ik denk niet dat het de oliedeksel is, want die zou de storing nu niet aangeven, maar altijd.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.