Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 206 cc

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9128 door handmatig-mechanisch
Peugeot 206 cc Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een Peugeot 206 cc die me veel problemen geeft met de cabriokap en de kap zelf. Ik wil het graag zelf proberen te repareren, maar ik heb een werkplaatshandboek nodig om alle onderdelen van de cabriokap te kunnen zien. Ik heb een paar sensoren vervangen waar een monteur me over vertelde, en het werkt slechter dan voorheen. Heel erg bedankt dat ik om hulp mag vragen. Ik hoop dat iemand reageert.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9130 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 206 cc
Schauer, welk probleem heb je met het dak? Is het voor jou makkelijker om het probleem aan ons te vertellen? De handleiding is erg beperkt en lastig te vinden?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9144 door handmatig-mechanisch
Hallo! Het dak ging niet helemaal open, maar slechts half. Een Peugeot-monteur adviseerde me om een van de sensoren te vervangen, met name 8484N3. Ik heb dit vervangen, maar het dak ging open zonder te sluiten. Door de andere sensoren daar aan te raken, lukte het me om het te sluiten. Maar nu piept het alsof het open of dicht ging. Nu durf ik het niet meer te proberen te openen, omdat ik niet zeker weet of ik het wel kan sluiten. Zou er een storing in de regeleenheid kunnen zitten? Want na het vervangen van de sensor bleef het dak hetzelfde als voordat ik hem verving. Bedankt dat je naar me hebt geluisterd en zo snel hebt gereageerd!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9155 door handmatig-mechanisch
Kijk, ik had een soortgelijk probleem, maar het dak ging dicht en is nooit meer dichtgegaan. Ik heb niets veranderd, ik heb het gewoon handmatig opgetild met een gereedschap dat in de kofferbak ligt. Daarna was het probleem opgelost en is het nooit meer uitgevallen. Heb je de auto ooit uitgezet met de motorkap half open? De computer heeft er niets mee te maken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9156 door handmatig-mechanisch
Ik vergat het een keer toen ik op Google naar de handleiding zocht, maar ik ben hem kwijtgeraakt. Zoek het op, dan doe ik het ook. Er staat hoe je het kunt repareren. Zoek het op. Ik hoop dat het helpt. Ik weet het niet meer zo goed; het is lang geleden dat ik het heb gerepareerd.