Zoek MDM

Bulletin

Golf V-injectoren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9100 door handmatig-mechanisch
Golf V injectoren Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Golf V en ik heb het probleem dat de auto bij 3000 tpm geen vermogen meer heeft (hij gaat in de noodloop). Het is een 2.0 van 140 pk. Ik heb alles vervangen wat ze me bij de officiële dealer hebben verteld (EGR, gasklephuis, ik heb de turbo en het inlaatspruitstuk schoongemaakt). Ik ben er weer mee naar de officiële dealer geweest en nu zeggen ze dat het de injectoren zijn, dus ik vraag jullie mening omdat ik daar twijfels over heb, want de foutcode die de diagnosemachine geeft is overdruk in het inlaatspruitstuk. Als de auto me het probleem geeft, zet ik het contact uit en is het probleem verdwenen, totdat ik hem weer boven de 3000 tpm breng. De waarheid is dat de auto goed werkt tot hij 3000 tpm bereikt, ik merk ook dat het lang duurt om te starten. Nou, groeten en ik hoop op jullie medewerking, want dat zou ik zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9108 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Golf V injectoren
Hoi Betis, uit welk jaar komt je auto? Het zou namelijk het roetfilter kunnen zijn dat auto's vanaf 2006 hebben. Het heeft veel te maken met de hoeveelheid olie die erin zit. Het zou kunnen dat het filter vuil wordt en zichzelf niet meer reinigt. Normaal gesproken reinigen ze zichzelf tijdens het rijden. Kijk of dat het probleem is. Ik denk dat het daaraan ligt en niet aan de injectoren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9110 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Golf V injectoren
Hallo, ik had een Astra met hetzelfde probleem. Probeer de flowmeter los te koppelen, want die valt soms uit en de auto gaat dan in de noodloop. Groeten.