Zoek MDM

Bulletin

Mazda 626 stopt bij het linksaf slaan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9080 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik hoop dat jullie me met deze details kunnen helpen. Het zit zo: ik heb een Mazda 626 automaat gekocht en die is gecrasht. Ik heb hem gerepareerd, de motor eruit gehaald, enzovoort. Het vervelende is dat als ik alleen naar links stuur, de motor vermogen verliest en uiteindelijk stilvalt. Om te voorkomen dat hij stilvalt, moet ik de lichten uitzetten en de acceleratie aanhouden. Als ik de lichten niet uit kan zetten, valt hij gewoon stil. Eenmaal stilgezet, zet ik hem in paren, start hem, en alsof er niets is gebeurd? Kan iemand me een idee geven
? Jongens, is het hydraulische besturing? Ik zou het alvast op prijs stellen.:S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9084 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda 626 stopt bij linksaf slaan
Hallo, uit uw uitleg blijkt dat er waarschijnlijk een losse aardingskabel zit. Controleer ze één voor één, of misschien bent u vergeten er een aan te sluiten. Controleer ook de traagheidsschakelaar. Die is mogelijk defect. Probeer met uw vinger op het rode deksel te drukken om te zien of hij goed vastzit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #9340 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda 626 stopt bij linksaf slaan
Hartelijk dank voor je reactie op mijn vraag, vriend. Ik heb het probleem gevonden. Het was de pan van een klant. De man had zoveel olie in de motor gegoten dat hij erg zwaar werd en daardoor afsloeg. Bedankt en we nemen contact met je op. Je reactie wordt gewaardeerd.