Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de waarschuwingszoemer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9066 door handmatig-mechanisch
Probleem met de waarschuwingszoemer Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Chevrolet pick-up uit 1998, of Izusu, die standaard hetzelfde is. Wanneer ik de motor start, begint de waarschuwingszoemer (denk ik) te klinken. Na een tijdje stopt het geluid, maar het komt kort daarna weer terug, enzovoort. Ik heb advies nodig over hoe ik het kan uitschakelen, want het constant horen van de zoemer is erg onaangenaam.
Dank u wel. Ik hoop op een snelle reactie.:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9072 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de waarschuwingszoemer
Welk waarschuwingssignaal? Is het er een die je onder het dashboardkastje aan de passagierszijde hoort? Zo ja, controleer dan, net als bij sommige Nissans, het waterpeil en vul het bij. Laat het ons weten als het weg is. Als het de lampjes zijn, is het ingewikkelder.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9077 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de waarschuwingszoemer
Bedankt voor je reactie. Als het het geluid is dat je onder het dashboardkastje hoort, heb ik alle niveaus al gecontroleerd en die zijn in orde. Het zou ook kunnen dat er een sensor defect is. Wat ik graag wil weten, is of ik het befaamde zoemertje (piep, piep, piep...) kan uitzetten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9089 door handmatig-mechanisch
Ik zou ervoor zijn om het probleem te vinden en te repareren, maar het is een kwestie van het vinden van de hoorn die klinkt en het doorknippen van de kabel. Ik raad het niet aan als je wilt dat wat het je vertelt belangrijk is.