Zoek MDM

Bulletin

Het vervangen van de achteruitkijkspiegel van een Berlingo uit 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9052 door handmatig-mechanisch
Ik moet de rechterachteruitkijkspiegel van mijn Berlingo uit 2001 vervangen. Is er een handleiding die uitlegt hoe ik dat moet doen, aangezien ik het deurpaneel niet wil beschadigen bij het verwijderen? Alvast bedankt, Axel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9062 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vervangen van de achteruitkijkspiegel op een Berlingo uit 2001
Ik heb het nooit veranderd, maar ik denk dat de ankerbouten onder een plastic kapje zitten, dat is alleen ingebouwd, je haalt dat eruit en haalt de bouten eruit als het hetzelfde is als bij de express, maar je moet gewoon kijken, daar zijn geen handleidingen voor, als je wilt, upload dan een foto en wij vertellen het je.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9086 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vervangen van de achteruitkijkspiegel op een Berlingo uit 2001
Bedankt, ik heb de plastic afdekking al verwijderd. Het probleem is dat de spiegel een motor heeft en de kabel aan de binnenkant van de deur vastzit. Ik weet niet hoe ik het deurpaneel kan verwijderen zonder het te breken, zodat ik de kabel kan aansluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9091 door handmatig-mechanisch
Om dit te verwijderen, moet je alles wat horizontaal vastgeschroefd is verwijderen. Als je geen raamopener hebt, moet je de hendel verwijderen die het raam optilt. Deze heeft een U-vormig slot dat je met een platte schroevendraaier door de opening tussen de hendel en de deur kunt halen. Trek het slot vervolgens omhoog en verwijder het.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9148 door handmatig-mechanisch
Nogmaals bedankt. Ik heb een elektrisch raam, dus het is geen probleem. Ik heb alle (witte) grendels rondom de deur al ontgrendeld. Het paneel rust nu gewoon tegen de deur, achter de binnenkruk om de deur te openen. Heb je ideeën hoe ik de kruk kan ontgrendelen zonder iets kapot te maken?