Zoek MDM

Bulletin

Kango HDI-injectiefouten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #9009 door handmatig-mechanisch
Kango HDI-injectiefouten Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo forumvrienden, ik heb een Renault Kangoo die perfect start en loopt, maar wanneer je hem boven de 2000 toeren probeert te krijgen, gaat het storingslampje op het dashboard branden en schakelt de ECU over naar de noodloop. Je koppelt de stekker los en alles werkt weer normaal. Zolang je niet te hard accelereert, moet je hem rustig rijden, anders werkt hij weer normaal. Als iemand weet waar ik moet beginnen, zou ik dat erg op prijs stellen. Het is een HDI uit 2005. Hulde aan iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #9011 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Kango HDI-injectiestoringen
Hallo Turbine, controleer allereerst het luchtfilter om er zeker van te zijn dat het niet verstopt zit. Veel succes en groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #9017 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Kango HDI-injectiestoringen
Vriend, hoe gaat het? Kijk, het controlelampje gaat branden om te waarschuwen voor een te hoog brandstofverbruik. Controleer de elektrische pomp om dit uit te sluiten, maar het probleem moet in de pomp zitten. Er zit een hogedrukventiel in en dit is degene die kapotgaat, omdat er een microfilter in zit dat verstopt raakt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #9018 door handmatig-mechanisch
Je zou de terugloop van de injectoren kunnen controleren, deze veroorzaken bij deze modellen ook problemen.