Zoek MDM

Bulletin

Vreemde storing in het elektronische antidiefstalsysteem op de Xsara Picas

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8984 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw op het forum en allereerst wil ik even gedag zeggen. Ik heb een Xsara Picasso en soms start hij niet. Ik krijg dan de melding "ELEKTRONISCHE DIEFSTALBEVEILIGING" en dan ook "HANDREM" en wisselen de berichten elkaar af. Ook verdwijnt de 0 (nul) van de kilometerteller en zie ik twee horizontale streepjes. Na vele pogingen start hij eindelijk. Ik heb de batterij vervangen en ze hebben een van de antidiefstaltellers vervangen, maar het is nog steeds hetzelfde. Ze hebben ook de sleutels opnieuw geprogrammeerd. Ik zou het op prijs stellen als iemand op de hoogte is van deze storing, want volgens wat ze bij de officiële servicedienst melden, is het niet normaal en laat het geen sporen achter bij het aansluiten van de auto om ernaar te kijken, aangezien het een "vluchtige" storing is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8988 door handmatig-mechanisch
Het makkelijkste is om hem naar een elektricien of pooier te brengen en de aardingsdraad te verwijderen, zodat het geen verdere problemen oplevert. Maar het kan ook een aardingsprobleem zijn, maar ik zal het zelf moeten zien om het je met zekerheid te kunnen zeggen, beste vriend.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.