Zoek MDM

Bulletin

Trillingen in het stuur van een Fiat Siena diesel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8927 door handmatig-mechanisch
Ik heb een probleem met mijn Fiat Siena diesel. Na het starten, of het nu koud of warm is, voel ik een zeer sterke trilling in het stuurwiel wanneer de motor stationair draait. Dit gebeurt zelden onder deze omstandigheden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8937 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Trillingen in het stuur van een diesel Fiat Siena
Hallo maat, controleer of het stationair toerental niet te laag is; het moet tussen de 950 en 1000 tpm liggen. Controleer ook of het luchtfilter schoon is. Succes en groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8939 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Trillingen in het stuur van een diesel Fiat Siena
Het stationair toerental is prima en het luchtfilter heeft 500 km op de teller, aangezien ik het onlangs heb vervangen. Bedankt voor je reactie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8947 door handmatig-mechanisch
Controleer vervolgens de stevigheid van het stuurhuis en de stuurkolom. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8951 door handmatig-mechanisch
Het kan een motorsteun of de uitlaat zijn die een deel van de carrosserie raakt. Het kan ook een luchtleiding zijn die de carrosserie raakt. Dit geldt als u de motor al hebt gecontroleerd, zowel het stationair toerental als de werking van alle cilinders.