Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij het contactslot van de Mercedes 190

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8918 door handmatig-mechanisch
Hulp bij het contactslot van de Mercedes 190. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb iemand nodig die mij kan uitleggen hoe ik het contactslot van een Mercedes 190 kan vervangen. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9000 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij het contactslot van de Mercedes 190
Hallo, ik stel me een Mercedes-Benz W-201 carrosserie voor, die u op de volgende manier kunt maken. Als u de cilinder nog niet hebt gekocht, kunt u deze op twee manieren bij de dichtstbijzijnde dealer verkrijgen: een die wordt geleverd met de sleutel die verschilt van de rest van de sloten, of een die wordt besteld via het chassisnummer waar de cilinder is geleverd met de fabriekssleutel.
Zodra u de cilinder heeft, is er een speciaal gereedschap of twee fijne boortjes, twee inbussleutels, enz. nodig om de cilinder in de juiste sleuven te steken en de cilinder eruit te trekken, klaar voor montage in omgekeerde volgorde.
Ik hoop dat het rapport u helpt. Mocht u iets nodig hebben, aarzel dan niet om mij te schrijven. Ik waarschuw u ook dat ik soms de basis heb moeten verwijderen om het buiten te doen, omdat deze erg geblokkeerd is.
Groeten uit Tenerife

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9006 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij het contactslot van de Mercedes 190
Hallo, ik waardeer de hulp, maar ik weet niet zeker of ik dit goed interpreteer.
Ik heb de slotcilinder nog steeds in de auto gemonteerd. Ik begrijp wat je zegt, maar ik neem aan dat dit ook geldt zodra de slotcilinder uit de auto is verwijderd, toch?
Wat ik je wil vragen is: kun je me alsjeblieft vertellen of ik de slotcilinder via de onderste afdekking uit de auto moet halen, of dat ik het stuur moet verwijderen, en welke stappen ik moet nemen, want ik ben helemaal de weg kwijt.
Alvast bedankt voor je reactie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9007 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik waardeer de hulp, maar ik weet niet zeker of ik dit goed interpreteer.
Ik heb de slotcilinder nog steeds in de auto gemonteerd. Ik begrijp wat je zegt, maar ik neem aan dat dit ook geldt zodra de slotcilinder uit de auto is verwijderd, toch?
Wat ik je wil vragen is: kun je me alsjeblieft vertellen of ik de slotcilinder via de onderste afdekking uit de auto moet halen, of dat ik het stuur moet verwijderen, en welke stappen ik moet nemen, want ik ben helemaal de weg kwijt.
Alvast bedankt voor je reactie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9079 door handmatig-mechanisch
Hallo, je hoeft niets te demonteren, je hoeft alleen maar de cilinder met de twee gaten erin te plaatsen en vervolgens de afdekking te verwijderen. Dat is heel eenvoudig. Zo niet, download dan hier de handleiding en op pagina 192 zie je hoe eenvoudig het is. Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Laat het me weten als je het hebt opgelost. Uit nieuwsgierigheid
hoop ik dat het rapport nuttig is. Groeten uit Tenerife.