Zoek MDM

Bulletin

Ford Ka Action 1.6 start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #8899 door handmatig-mechanisch
start niet .
Hoi, ik heb een 1.6 Ka Action en op koude dagen startte hij moeilijk. Op maandag regende het en ik kreeg een grote plas water die overal spatte, meters van mijn huis. Ik ging slapen en hij startte niet meer. Ik denk niet dat het een accuprobleem is, want hij lijkt wel te starten, maar hij stopt. De dashboardlampjes gaan branden. De noodstopschakelaar van de brandstofinjector is in orde.
Ik ga ermee naar de monteur, maar het zijn hier allemaal charlatans en ik wil niet dat ze me pesten om mijn onwetendheid. Ik heb ook een probleem dat me doet vermoeden dat het iets elektrisch is. Ik heb de auto gekocht zonder stofkap aan de passagierskant. Een keer was er water in gekomen en kwam er stoom uit (onschadelijk, uit de motorkap), maar misschien heeft het water dat ik heb opgevangen kortsluiting of zoiets veroorzaakt...
Kan iemand me helpen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #8902 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Ford Ka Action 1.6 start niet
1. Hoe snel start de motor? Is het langzaam of licht? 2. Als de motor licht is, start de motor prima en ook de accu. 3. Als de motor langzaam start of de accu bijna leeg is, raadpleeg dan een elektricien. 4. Als de motor langzaam start, komt dat door een veld dat de motor raakt en de stroom naar de aarde gaat. 5. Als alles in orde is en de motor niet start, controleer dan de compressie in elke cilinder. Tot ziens.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #8904 door handmatig-mechanisch
:onzeker: Ben je er? Ik wil graag met je praten over je probleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #8912 door handmatig-mechanisch
Beste vriend, het is waarschijnlijk dat de spoel nat is geworden en dat zodra deze droogt, alles de gesulfateerde contacten schoonmaakt en dat is alles.