Zoek MDM

Bulletin

storing in de Ford Focus 2000 Split Port automaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #8886 door handmatig-mechanisch
Ford Focus 2000 Split-Port Automaat Storing Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met mijn focus....nou, het is me twee keer overkomen,...........de eerste keer was toen ik het controleerde omdat de motor bij hoge of lage toerentallen kleine schokjes gaf alsof hij geen vermogen had!!.......toen startte ik de auto, liet hem in de parkeerstand staan en begon te accelereren, toen ik stopte met accelereren schudde hij een beetje en sloeg hij af...............Ik heb het probleem van de schokkerigheden opgelost door de bobine te vervangen die gebarsten was en tegelijkertijd heb ik de bougies en kabels vervangen..........na een paar dagen nam ik hem mee om de accu te controleren en de lading te meten, ik startte de auto en terwijl hij in de parkeerstand stond, gaf ik hem een paar keer gas, daarna liet ik het gas los en na een tijdje schudde de auto een beetje en sloeg hij af!!!! Maar ik startte hem weer op en zonder enig probleem!!..................het vreemde is dat hij die 2 keer elke keer dat ik accelereerde, uitviel toen de auto stopte....wat zou het probleem kunnen zijn???

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.