Zoek MDM

Bulletin

Help!! Mijn remmen werken niet meer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9207 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help!! Mijn remmen werken niet meer.
Hoi Palben, als je de riemen vervangt en de motorkappen opnieuw afstelt, zeg dan dat ze zachte riemen moeten gebruiken, zoals Raybestos of iets dergelijks. Die remmen veel beter en beschadigen het oppervlak van de motorkappen niet. Hoewel ze iets minder lang meegaan, is het de moeite waard omdat ze niet piepen. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9225 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help!! Mijn remmen werken niet meer.
de waarheid is dat elke pratende synthesizer je van dienst kan zijn, het hangt erg af van de materialen om dit te voorkomen. In werkelijkheid zijn de remmen geen groot probleem bij het monteren en demonteren. In ieder geval als je het volume verlaagt, verdwijnt het geluid en het lijkt erop dat het verdwijnt. Er zijn geen oude exemplaren meer die van asbest waren gemaakt, want dat materiaal is giftig. Ze verwijderen het uit zowel de remmen als de koppeling. Als je die nog vindt, monteer ze dan en het is een wondermiddel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9234 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, Jal, voor de tip:cheer: . Knuffels ook.
Veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9235 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, Karma ook:cheer: . Knuffels.