Zoek MDM

Bulletin

Help!! Mijn remmen werken niet meer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8859 door handmatig-mechanisch
Help!! Mijn remmen werken niet meer. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal! Ik heb een vraag. Als iemand me kan helpen, zou ik die zeer op prijs stellen. Het zit zo: een paar maanden geleden (of zo'n 7 maanden geleden) heb8) ik de achterremmen van mijn Renault 11 gerepareerd.:cheer: Tot dan toe was alles in orde, maar nu beginnen ze weer te rinkelen (ik heb de remtrommels opnieuw geslepen en er nieuwe remblokken op gezet). Mijn vraag is: wat heb ik verkeerd gedaan?:droog:
Bedankt allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8872 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help!! Mijn remmen werken niet meer.
Controleer of de randen van de voeringen vaak kristalliseren. Ik hoop dat je geen Mamusa gebruikt. De legering van materialen in deze voeringen bevat een hoog metaalgehalte. Laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8878 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Help!! Mijn remmen werken niet meer.
Hallo vriend, zoals onze collega zegt, controleer de tapes. Als het materiaal hard is of veel koper of aluminium bevat, zullen ze piepen en kristalliseren. Veel succes en een fijne Vriendendag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8889 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help!! Mijn remmen werken niet meer.
:lol: Heel erg bedankt ! Bedankt voor de hulp... zodra ik ze uit elkaar heb gehaald, laat ik je weten wat er is gebeurd (ik zal ze dan rustiger uit elkaar halen).:woohoo: Bedankt, jongens...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9206 door handmatig-mechanisch
Hallo medehobbyisten (mijn hobby), ik weet dat het voor de meesten van jullie een vak is. Ik wilde jullie bedanken voor het beantwoorden van mijn vraag over de remmen. Ik heb om persoonlijke redenen nog niet eerder kunnen antwoorden, maar ik kan jullie vertellen dat ik ze uit elkaar heb gehaald en ja... ze waren "gekristalliseerd" en lieten een spoor achter op de motorkap. Ik heb ze allebei zo goed mogelijk geschuurd... en het geluid is gestopt, maar zo te zien zal het niet lang duren (gezien de kleine slierten die de tape op de motorkap heeft achtergelaten, zal het die flink slijten). Wat voor tape moet ik vragen, want blijkbaar was het mamusa , zoals Jal vermoedde. Heeft het een specifieke naam?

Ik herhaal mijn DANK aan JAL en CARLOS .