Zoek MDM

Bulletin

1996 Honda Civic automaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8760 door handmatig-mechanisch
1996 Honda Civic Automatic Geplaatst door manual-mecanica
Hallo forumleden, ik vertel je dat ik een Honda Civic uit '96 met automaat heb, met carburateur, en de demperbout komt los en de poelie draait tot hij er helemaal uit is. Ik heb de punt van de krukas gecorrigeerd en de startmotor verwijderd om het vliegwiel te blokkeren. Ik heb hem 70 pond koppel gegeven en hij werkte twee maanden goed, daarna ging hij weer los. Wat denken jullie dat het zou kunnen zijn? Ik heb de poelie op een draaibank gecorrigeerd naar de juiste diameter voor het geval er axiale speling was. Wat denken jullie dat het probleem zou kunnen zijn? Zou de kraag aan de verkeerde kant kunnen zitten, dat wil zeggen, met de rand omgedraaid? Geef jullie mening.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8762 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Honda Civic 1996 Automaat
Nou vriend, ik denk dat we vanwege onze nationaliteit altijd andere termen gebruiken. Ik denk dat een paar afbeeldingen nuttig zouden zijn (als het kan natuurlijk), maar het is me een paar keer overkomen en wat ik doe is zowel de schroefdraad als de as goed schoonmaken, want het zou kunnen dat er op de een of andere manier olie in komt. Dan doe ik er die blauwe vloeistof op die threadlokers heet, ik draai hem vast en hij komt niet meer los.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8767 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Honda Civic 1996 Automaat
Bedankt vriend, ik wilde er geen lijm of vloeistof bij doen, maar ik denk dat er geen andere optie is, bedankt.