Zoek MDM

Bulletin

Niet tanken in een Ford Focus Aut. uit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden #8748 door handmatig-mechanisch
Brandstofstoring in een Ford Focus Aut uit 2000. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, mijn naam is Jovanny en ik heb een Ford Focus 2.0 Spi-motor uit 2000. Het probleem is dat als ik bij het tankstation tank, de auto uitgaat als ik hem start.... Ik start hem weer op en hij gaat uit.... bij de derde poging gaat hij wel aan, ik geef een beetje gas en hij werkt prima!!!!..........................dit gebeurt alleen als ik tank, daarna laat de auto me helemaal niet meer in de steek. Ook als ik op hoge snelheid rijd, voel ik de auto schokken, maar alleen op hoge snelheid.
Ik heb hem naar de monteur gebracht om het brandstoffilter te laten vervangen en de benzinetank te laten wassen.............daarna heb ik de auto laten vullen met brandstof en gebeurde hetzelfde, hoewel hij op hoge snelheid niet meer schokt!!!!!
Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat hij tot 2 keer toe uitgaat elke keer dat ik tank voordat ik het tankstation verlaat?????

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden #8752 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Brandstofstoring in een Ford Focus Aut. uit 2000.
Waarschijnlijk heeft de brandstofpomp een defecte kabel die beweegt tijdens het tanken en geen contact meer maakt. Zoals je weet, zit de pomp in de tank. Haal de pomp eruit en test hem. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 3 weken geleden #8763 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Brandstoflaadfout in een Ford Focus Aut. uit 2000.
Het is beter om de injectoren te verwijderen en ze ultrasoon te laten reinigen. Je probleem is dan zeker opgelost. Dit soort gevallen doen zich voor wanneer de motor even duurt voordat hij start en na acceleratie weer prima loopt. Met vriendelijke groet.