Zoek MDM

Bulletin

Wat zou het kunnen zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2848 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Wat kan een blok, turbo, cilinderkop zijn? Help
Laten we eens kijken, het is normaal dat er bij sommige YD22's water uit de uitlaat lekt, maar het hangt af van de hoeveelheid. Het probleem kan echter in de cilinderkop zitten, en ik zeg de cilinderkop, niet de pakking, aangezien er veel zijn gebarsten en er water in de cilinders komt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #2861 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Wat kan een blok, turbo, cilinderkop... zijn? Help Nissan Almera
HET IS MIJ AL OVERKOMEN IN EEN KIA, ESPORTAGE 2.0, IK KWAM OVER DE TURBODRUK VAN HET TURBOKOELSYSTEEM. IK DACHT DAT HET DE CILINDERKOP OF DE PAKKING WAS. IK LAAT DE TURBINE CONTROLEREN EN HET DEFECT WERD GEVONDEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3286 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Wat kan een blok, turbo, cilinderkop... zijn? Help Nissan Almera
Controleer het oliepeil als het te hoog of waterig is, als dat zo is heeft het een cilinderkop

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 maanden geleden #3287 door handmatig-mechanisch
of het is de turbo-koeler, maar een andere manier om te controleren of er een cilinderkop in zit, is door je hand op het expansievat te leggen terwijl de auto draait, je hand erop te leggen en flink gas te geven. Als je dan ziet dat je hand eraan zuigt, zit er een cilinderkop in.