Zoek MDM

Bulletin

Nissan Pathfinder startprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8712 door handmatig-mechanisch
Nissan Pathfinder startprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal,

ik heb een startprobleem met een Pathfinder met 92 injectie. Hij is erg traag als hij koud is, het is lastiger, maar als je de luchtmassameter loskoppelt, start hij prima. Ik heb er al een andere in gezet, maar het probleem blijft bestaan. Als iemand me kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Fijne dag verder.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8720 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Pathfinder startprobleem
Kijk, uit wat je zegt, zou je hem door een scanner moeten halen om alle twijfels weg te nemen. Misschien is de bedrading van de flowmeter beschadigd en niet de meter zelf, of zou het een ander onderdeel kunnen zijn, de motortemperatuursensor. Naar mijn bescheiden mening zou ik hem eerst scannen voordat ik iets doe, want op de lange termijn is dat goedkoper. Of, terwijl je de bedrading test, wat voor type flowmeter het is, hoeveel hittedraadkabels, hete film of Carman vortex?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8723 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Pathfinder startprobleem
Hallo vriend, controleer de magneetklep onder het inlaatspruitstuk, precies waar het brandstoffilter zit. Het gebeurt vaak dat bij het verwijderen van het oliefilter een van de vacuümslangaansluitingen breekt.
Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8729 door handmatig-mechanisch
Hallo, bedankt voor je reactie.
Het is al gescand en geeft geen enkele code.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8736 door handmatig-mechanisch
Controleer de bedrading. Wanneer je hem loskoppelt, is de kans groot dat hij in de noodmodus gaat en daarom goed opstart. Mogelijk is er een signaalincompatibiliteit. Controleer dit eerst om dit uit te sluiten.