Zoek MDM

Bulletin

Transit 2.5 diesel start niet als hij koud is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8695 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Transit 2.5 diesel start niet als hij koud is
Zodra de Transit start, heb ik er geen last meer van. Maar de volgende dag, als het koud is, is het weer hetzelfde verhaal. Bedankt voor je advies. Heeft de compressie van de motor hier iets mee te maken?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8700 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Transit 2.5 diesel start niet als hij koud is
Als de compressie slecht is, is dat altijd slecht en loopt uw auto niet slecht als hij eenmaal start.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8701 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je feedback. Ik heb hem naar de elektricien gebracht om hem te laten controleren, en het lijkt de accu te zijn. Ik laat je later weten wat hij zei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden #8731 door handmatig-mechanisch
HALLO, sommige modellen worden niet met gloeibougies geleverd, sommige hebben één gloeibougie of verwarmingselement in de luchtinlaat. Controleer de hele luchtinlaatgalerij om te zien wat u vindt, want dat is wat uw probleem aangeeft. Controleer ook de compressie zorgvuldig, want als deze begint te dalen, kan dit een symptoom zijn. Controleer dit en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden #8732 door handmatig-mechanisch
Hallo: Voor zover ik weet heeft dit model geen voorverwarmer. Ik ga de luchtinlaat controleren. Ik zal kijken wat ik kan vinden. De accu was bijna leeg. Ze hebben hem bijgevuld en opgeladen, maar hij heeft nog steeds problemen. Bedankt voor de informatie.