Zoek MDM

Bulletin

Ford Focus LX 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8652 door handmatig-mechanisch
Ford Focus LX 2000 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, mijn naam is Jovanny en ik kom uit Honduras.

Ik heb twee kleine problemen met mijn Ford Focus:

Het eerste is: ik hoor een geluid in de motor als ik hem start en ermee rijd, vooral als de auto koud is... na een tijdje verdwijnt het geluid als de auto aan staat maar stilstaat, en het is altijd te horen als hij draait.

Het tweede is: als ik naar een tankstation ga en tank, slaat de auto minstens twee keer af als ik hem start, dan start hij weer normaal en werkt hij prima totdat ik weer ga tanken!!!. Op bepaalde momenten merk ik ook dat de auto, als ik flink gas geef, een beetje schokt, maar dat gebeurt niet altijd, soms ook niet.

Kunt u me alstublieft helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 3 maanden geleden #8658 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus LX 2000
Hoi, kijk, het motorgeluid kan door veel dingen komen. Je zou ernaar moeten luisteren om erachter te komen en het te testen. Wat de brandstof betreft, denk ik dat het schoonmaken van de brandstoftank het probleem zou oplossen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #51178 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van de Ford Focus LX uit 2000
Goedemiddag, waar kan ik een handleiding downloaden voor de Ford Focus LX, bouwjaar 2000, split engine?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #51179 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van de Ford Focus LX uit 2000
Hallo Jovanny,

mijn naam is Miguel uit Honduras. Ik kom uit El Salvador.

Ik zal je vragen in de juiste volgorde beantwoorden, ik hoop dat het nog niet te laat is.

1) Ik heb een Ford Focus uit 2000 met een 2.0 LX Split-motor.
Ik kan je vertellen dat het een uitstekende auto is als je hem het onderhoud geeft dat de eigenaar vereist. Ik heb het geluid in jouw motor al meegemaakt, en het is een bus met een versleten pakking en te weinig olie als hij koud is. Je moet hem vervangen. Het moet gedaan worden door een monteur die er verstand van heeft.

2) Dit probleem doet zich voor omdat de brandstofpomp erg oud en vuil is, waardoor de brandstof de injectoren niet goed bereikt. Deze auto's werken alleen met injectoren. Die moet je apart kopen. De kosten waren $ 108,00 plus $ 20,00 voor de installatie. Ik heb er een goede van een Ford Explorer in gezet en ik heb er geen problemen meer mee.

Ik hoop dat dit helpt.