Zoek MDM

Bulletin

Subaru 600 temperatuur

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8657 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Subaru 600 temperatuur
Bij de directe elektromotor daalt de temperatuur niet. (Is de cilinderkop de cilinderkop?)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8660 door handmatig-mechanisch
Dat klopt, mijn vriend, de cilinderkop. Als die snel opwarmt, is de kans groot dat hij scheef staat. Dat heb je op een gegeven moment verholpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8735 door handmatig-mechanisch
Ik had er ook een en het probleem zat in mijn geval in de leidingen die van de motor naar de radiator lopen. Omdat ze van koper zijn, barstten ze en toen ze uitzetten, werden ze warm. Nou, ik hoop dat het helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden #8746 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst de thermostaat om te zien of deze opengaat als hij warm wordt, of verwijder hem gewoon om te testen of het water naar de radiator stroomt. Plaats een directe temperatuurmeter om te verifiëren dat het niet de meter van uw auto is die een slechte meting geeft. Het is mij wel eens overkomen dat na een oververhitte motor uw hoofd kapotgaat omdat de temperatuur niet stijgt of te snel stijgt en wat er gebeurt is dat de temperatuursensor (peer) beschadigd raakt door de oververhitting, dat iemand hem heeft losgekoppeld, of dat de kabel bloot is en aarde raakt, of dat u de verkeerde sensor hebt geïnstalleerd, bijvoorbeeld als u een bolsensor hebt aangesloten op de meterkabel. Directe temperatuurmeters zijn goedkoop en ze worden snel aangesloten, daarmee sluit u uit dat het niet uw meter is voor het geval de nieuwe meter u aangeeft dat de temperatuur daadwerkelijk slecht is, slecht. Als u de thermostaat verwijdert en de auto test, moet u hem terugplaatsen, omdat deze verantwoordelijk is voor het gesloten houden van de waterdoorgang totdat de motor de juiste temperatuur bereikt voor de goede werking van de motor. Controleer ook of de oliedruk voldoende is, want als er aan die kant schade is, is het ook ernstig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden #51911 door handmatig-mechanisch
Reactie van een mechanische handleiding over het onderwerp Subaru 600 temperatuur
Hoi, ik heb hetzelfde probleem, en verder werkt het niet. Het lijkt niet elektrisch te zijn, want alles is in orde. Heb je het temperatuurprobleem kunnen oplossen?