Als de diagnose u dat vertelt en uw Peugeot uit 2005 komt, is de kans groot dat de elektrische pomp defect is. Deze Peugeot heeft een elektrische pomp die brandstof naar de mechanische pomp van Camon Rail stuurt. Als deze in orde is, genereert deze een goede doorstroming en goede druk. Het probleem zit in een klep in de mechanische pomp. Dit is een liftklep die de druk in het systeem moet verhogen en boven de 2500 toeren per minuut moet komen. Ik vertel u dit omdat er een Boxer uit 2005 bij mijn werkplaats arriveerde met hetzelfde probleem. Nadat Peugeot veel dingen had veranderd, had de eigenaar geen geld meer en wilde hij niet meer uitgeven, omdat het erg duur was. In mijn geval was de liftklep het probleem. Controleer voor de zekerheid toch de elektrische pomp. Verwijder de slang die naar de mechanische pomp gaat en leg uw vinger erop. Als u druk voelt, is het goed. Als u een manometer hebt, is het beter. Deze elektrische pomp wordt gebruikt om de olie naar de mechanische pomp te sturen, niets meer dan dat. De liftklep is verantwoordelijk voor het leveren van de druk en de doorstroming voor het hoogste toerental. Als u vragen heeft, stel ze gerust. OH, DOE DE POMP NIET DEMONTEREN. HET IS MOEILIJK OM IN WERKING TE STELLEN EN IS EXTREEM NAUWKEURIG. EN MOET WORDEN GEKALIBREERD VOORDAT U HET INSTALLEERT. Groeten en pas goed op uzelf. Laat ons de resultaten weten.