Zoek MDM

Bulletin

Ford Focus 2000 Probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8490 door handmatig-mechanisch
Ford Focus 2000 Probleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden,

ik heb een Ford Focus uit 2000, automaat, Zetec-motor. Een paar dagen geleden startte ik de auto en de motor werd instabiel en na een paar seconden sloeg hij af, enzovoort, een paar keer. Na ongeveer 5 keer proberen werkte het probleemloos. Het vreemde is dat het motorstoringslampje of een ander lampje niet brandt. Wat zou het kunnen zijn? Bedankt voor de hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8508 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus 2000 Probleem
Je zou kunnen beginnen met het controleren van de brandstofdruk, de EGR-klep en het reinigen van de injectoren. Waarschijnlijk heb je een probleem met de brandstoftoevoer. Hoe lang geleden heb je hem laten tunen? Wat is de kilometerstand? Wat voor soort bougies zitten er in?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8510 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Focus 2000 Probleem
Bedankt Felipe,

controleer of ik op een kwart tank reed toen ik het probleem had. Een paar dagen geleden heb ik de tank volgegooid en sindsdien is het probleem niet meer voorgekomen, maar de auto is een beetje traag en komt niet veel vooruit... Ik zal controleren wat je aanbeveelt. Met betrekking tot wat je me vraagt, zeg ik het volgende:

hoe lang is het geleden dat je hem hebt afgesteld? Ik heb hem een week geleden bij de dealer gekocht en ze zeggen dat ze hem hebben afgesteld voordat ze hem aan mij gaven (ik weet niet of dat klopt).

Wat is de kilometerstand? 59.395 mijl / 95.586,986 km.

Wat voor soort bougies zitten er in? Ik zal het uitzoeken, want ik heb geen idee.

Bedankt.