Vriend, ik zal je een beetje vertellen. In het gedeelte over mechanische problemen kunnen we je helpen. In het gedeelte 'Handleiding aanvragen' kun je je handleiding opvragen. Ik zal je vertellen dat zwarte rook in voertuigen een onvolledig mengsel van lucht of brandstof is. Het beste wat je kunt doen, is een complete onderhoudsbeurt uitvoeren om te kijken of dit verbetert. Dat wil zeggen, vervang de bougies, het luchtfilter, het brandstoffilter en de bougiekabels. Controleer of dit verbetert. Als je kunt, maak dan de injectoren schoon, nog beter. De beste manier is met ultrasoon geluid. Dit zou de zwarte rook moeten laten verdwijnen. De katalysator is belangrijk, maar het is de laatste optie. Als je geen controlelampjes of foutcodes hebt, moet ik je probleem oplossen. Als je foutcodes hebt of de controle aan staat, is het het beste om hem aan te sluiten op een scanner om gissen te voorkomen. Als je niet de mogelijkheid hebt om dit te doen, raad ik aan om de flowmeter en de tps te controleren om dit te doen, dat is wat de zwarte rook veroorzaakt. Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om ze te stellen in de sectie 'mechanische problemen', zodat meer medewerkers u kunnen helpen. Misschien is er wel iemand met hetzelfde probleem en dezelfde oplossing als u, of het helpt u op een andere manier. Groeten en zorg goed voor uzelf.