Zoek MDM

Bulletin

ATF niveau Daewoo Nubira versnellingsbak

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8456 door handmatig-mechanisch
ATF-niveau in Daewoo Nubira-versnellingsbak Geplaatst door manual-mecanica
Beste allemaal, mijn vraag is of iemand weet hoe je het oliepeil van de automatische transmissie van de Daewoo Nubira 2.0 kunt meten. Ik heb twijfels over het niveau omdat ik een klein lek had dat ik heb opgelost. Ik zou het op prijs stellen als iemand mij kan antwoorden. Groeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8462 door handmatig-mechanisch
Manual-mecanica 's reactie op het onderwerp Re:ATF-niveau in Daewoo Nubira-versnellingsbak
Hallo vriend, kijk, ik weet niet precies hoe jouw model is. Automatische Nubira's zijn hier niet erg gebruikelijk, en ook niet met 2.0-motoren. Nou, als er geen peilstok onder de motorkap hoort te zitten, dan zitten er waarschijnlijk twee pluggen in de motorkap zelf: één voor de afwatering, die zich lager bevindt, en één erboven voor het peil en het vullen. Als deze informatie je van pas komt, gelukkig. De Mazda 323 GLX, hier in Chili vooral bekend als de Mazda Artis, heeft dit systeem. Wat kan ik je vertellen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8466 door handmatig-mechanisch
Manual-mecanica 's reactie op het onderwerp Re:ATF-niveau in Daewoo Nubira-versnellingsbak
Geachte heer, bedankt voor uw reactie. Ik zal de doos controleren als ik de door u genoemde bougies vind. Ik hoop dat dit de manier is om het niveau te controleren. Zodra ik ze vind, laat ik het u weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43064 door handmatig-mechanisch
Manual-mecanica 's reactie op het onderwerp: ATF-niveau in de Daewoo Nubira-versnellingsbak
Hallo, bovenop de automatische transmissie zit onder de accu een rood deksel met een aftapslang... er staat FILL FULL... wat betekent helemaal vullen... Ik begrijp dat hier de ATF tot het maximum is gevuld... Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43089 door handmatig-mechanisch
Manual-mecanica 's reactie op het onderwerp: ATF-niveau in de Daewoo Nubira-versnellingsbak
Ik heb even gekeken en die doos heeft een capaciteit van 2,5 liter. Als je zeker wilt weten dat de doos het juiste niveau heeft, kun je hem leegmaken en vullen met 2,5 liter. Als je het smeermiddel wilt gebruiken, kun je het in een schone ketel gieten, zodat je het niet verliest.