Zoek MDM

Bulletin

Subaru Legacy verwarmt de kachel niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8451 door handmatig-mechanisch
Subaru Legacy-kachel wordt niet warm Geplaatst door manual-mecanica
De verwarming werkt niet, blaast geen warme lucht, het ligt niet aan de thermostaat of de waterpomp, wat zouden sensoren kunnen zijn???? maar ik weet niet hoe hoog hun weerstand is om ze te kunnen testen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8453 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Subaru Legacy verwarmt de kachel niet
Skid...

Controleer of de klep die de waterstroom naar de radiator van de verwarming regelt misschien verstopt is, en kijk of de motor die de lucht inspuit werkt...

Doei...:gek:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8454 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Subaru Legacy verwarmt de kachel niet
Het vreemde is dat ik de thermostaat eruit heb gehaald om te kijken of dat het probleem was, en hij werkte perfect. Toen hebben we hem vervangen door een goede thermostaat, die we hebben getest en die was inderdaad goed. Hij zat in de auto en toen gebeurde hetzelfde: hij blaast geen warme lucht.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8461 door handmatig-mechanisch
Heb je verwarming of airconditioning? Dat zijn twee verschillende dingen. De thermostaat heeft er niets mee te maken. Als die kapot was, zou de auto oververhit raken. Hetzelfde zou gebeuren met de waterpomp. Heeft de Subaru een aparte solenoïde voor de verwarmingsmotor of is dat hetzelfde? Weet je of de verwarming aan staat of niet? Circuleert het water erdoorheen? Werkt de koude lucht? De sensoren hebben er niets mee te maken, dus maak je daar geen zorgen over.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8468 door handmatig-mechanisch
Ik heb de fout al gevonden, mannen, bedankt voor alles. Het was supermakkelijk, de stomme vraag pss maar goed, deze auto heeft airconditioning naast de verwarming pss het probleem dat ik had was dat het water niet circuleerde, waardoor de thermostaat niet open kon en er geen warme lucht in de verwarming kwam, helemaal los van de airconditioning, lang verhaal kort, we hebben de waterpomp bekeken, de thermostaat was goed, we hebben er een nieuwe op gezet, het probleem dat ik had was dat de radiatordop kapot was plopsss
die was kapot, er lekte water en kwam lucht in, waardoor het circuit vol bleef met lucht pss we merkten het toen we hem ontluchtten, er lekte veel lucht en er ontsnapte veel water bij het openen van de dop...,, we hebben de dop vervangen en het werkte perfect. Nou, bedankt voor alles, het wordt gewaardeerd, doei, pas goed op jezelf...