Hallo allemaal.
Het probleem is dit: ik heb met mijn Cherokee uit 2008 een rit van Caracas naar Bogotá gemaakt (we hadden behoorlijk wat gewicht bij ons en reden met hoge snelheid over talloze kuilen en hobbels), en nu maak ik een ratelend geluid, wat volgens mij te maken heeft met de ophanging. Toen ik het controleerde, zag ik wat slijtage aan het metalen onderdeel dat de voorwielen bij elkaar houdt. Toen ik het stuur volledig overstak, stelde ik me voor dat ik tegen een ander onderdeel aanliep. Het is precies versleten waar de L voor links en de R voor rechts op elk wiel staan.
Het probleem is dat ik niet weet of het de bussen, het plateau, het rubber van de stabilisatorstang, de schokdempers of iets anders is dat al versleten is, waardoor deze onderdelen botsen wanneer dat niet de bedoeling is.
Ik voeg foto's bij van een van de wielen (beide zijn hetzelfde) om te kijken of je me kunt helpen. Ik weet dat een garage me zal sturen om elk onderdeel te vervangen totdat ze het defect vinden, en met de prijs van de reserveonderdelen kan ik me geen onnodige kosten veroorloven.
Ik ben er ook verbaasd over dat het zo snel beschadigd raakte.
Alvast hartelijk dank.