Zoek MDM

Bulletin

problemen met een vortec

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8393 door handmatig-mechanisch
problemen met een vortec Geplaatst door manual-mecanica
:( Ik heb iemand nodig die me kan helpen met een Vortec V8 die niet start. Ik heb het geprobeerd met een andere ECU, ontstekingsmodule, verdeler, ik heb de timing, de uitlaat en de brandstofdruk gecontroleerd, en het enige wat hij doet zijn valse explosies en in cilinders 3 en 5 is er geen vonk, in cilinder 1 is de vonk continu en in de andere cilinders is het normaal, maar hij start niet... Bovendien heb ik geen handleiding, als iemand informatie heeft, help me dan alsjeblieft. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8419 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met een vortec
Het eerste wat u kan helpen is als u ons vertelt over het bouwjaar, de cilinderinhoud, het merk, het model en de brandstof van uw voertuig. Ten tweede moet u ons vertellen hoe de storing is ontstaan. Maar op basis van wat u zegt over de terugslag en de vonk, is het volgens mij het beste om de computer aan te zetten om te kijken wat die ons vertelt. Als de computer ons niets vertelt, is het probleem puur elektrisch. Het is niet normaal dat er een continue vonk is, en bij de andere twee is het niet normaal dat er geen vonk is. Ook in deze omstandigheden start de motor niet omdat er te weinig vermogen is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #8432 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met een vortec
Hallo, als het helpt, controleer dan de krukassensoren (CKP) en nokkenassensoren (CMP). Controleer ook de bobines, aangezien sommige modellen één bobine per rij hebben, ook al lijkt het er maar één te zijn.

Met vriendelijke groet.