Zoek MDM

Bulletin

Probleem met remmen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8315 door handmatig-mechanisch
Remprobleem. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen allemaal. Kan iemand me helpen de remmen van een Mustang uit '85 te repareren? Het probleem is: de hoofdremcilinder genereert niet genoeg remdruk. Ik heb de rembekrachtiger en de remleidingen al vervangen. Ik heb de hoofdremcilinder gecontroleerd en die is in goede staat. Ik heb de remblokken voor en achter en de zuigers van de trommelrem achter vervangen, maar niets. De auto remt niet goed. Wat kan ik nog meer doen? Alvast bedankt. .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8316 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Remprobleem.
Heb je de remmen toevallig ontlucht? De lucht in het systeem verhindert goed remmen. Als alles in orde is, zou het de proportionele of diversificatieklep kunnen zijn. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8370 door handmatig-mechanisch
Goed, zoals Gaudencio zegt, is het ontluchten of purgeren van de remmen van het grootste belang. Dit betekent dat alle lucht uit het systeem wordt verwijderd. Als het probleem aanhoudt, probeer dan de remblokken te verstellen en de rubberen remblokken van de hoofdremcilinder te controleren. Als deze niet bekrast zijn, is het handig als u ons kunt vertellen wat de oorzaak is van het probleem met uw rem of waarom u zegt dat hij niet goed remt, zodat we u beter kunnen helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8375 door handmatig-mechanisch
Hallo, als je de remblokken, wielremcilinders en de rembekrachtiger al hebt gecontroleerd en ze in goede staat zijn, en er geen lekkages in de leidingen (buizen) zijn, en als je eerst de pomp en vervolgens de wielen hebt ontlucht, blijft alleen de pomp (hoofdzuiger) over. Neem echter bij aankoop van de pomp een exemplaar mee, zodat ze je een identiek exemplaar kunnen geven. Als je niet zeker weet of de pomp geschikt is voor jouw auto, vraag er dan naar voor het model.

Groeten en succes.B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8376 door handmatig-mechanisch
Hallo, als je de remblokken, wielremcilinders en de rembekrachtiger al hebt gecontroleerd en ze in goede staat zijn, en er geen lekkages in de leidingen (buizen) zijn, en als je eerst de pomp en vervolgens de wielen hebt ontlucht, blijft alleen de pomp (hoofdzuiger) over. Neem echter bij aankoop van de pomp een exemplaar mee, zodat ze je een identiek exemplaar kunnen geven. Als je niet zeker weet of de pomp geschikt is voor jouw auto, vraag er dan naar voor het model.

Groeten en succes.B)