Zoek MDM

Bulletin

PEUGEOT205 RADIATORVENTILATOR WERKT CONTINU

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8180 door handmatig-mechanisch
PEUGEOT 205 RADIATORVENTILATOR WERKT CONTINU Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal. Mijn probleem is dat ik een Peugeot 205 Generatie 1.8D heb, en vanaf het moment dat ik hem start, begint de radiatorventilator te draaien en stopt pas als ik de auto uitzet. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Heel erg bedankt voor alles.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8195 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:PEUGEOT205 RADIATORVENTILATOR WERKT CONTINU
Nou, als er elektrisch niets aan je auto is aangepast, heeft de lamp of temperatuursensor twee draden: één is negatief of geaard, en de andere heeft een 5V-voeding.

Als de ventilator blijft vastlopen, kan deze sensor defect zijn, of kan een van de twee draden gebroken zijn. Wat is er met mij gebeurd? Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8196 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:PEUGEOT205 RADIATORVENTILATOR WERKT CONTINU
Hoi maat, controleer de lamp van het elektrische apparaat om te zien of er geen kortsluiting of een blokkade is, zoals gaudencio05 al zei. Succes en houd me op de hoogte.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8206 door handmatig-mechanisch
Hallo, alle motorventilatoren werken op twee manieren:
- Via het temperatuurmonocontact, een dikke ring die zich min of meer in het midden van de radiator of naast de thermostaat in het motorblok bevindt.
- Om te weten of deze vastzit, hoeft u deze alleen maar los te koppelen. Als de ring vastzit, is er al een storing.
- Via de driewegklep van de airconditioning, een langwerpige klep die zich in de lagedrukleiding van de airconditioning bevindt. Deze heeft meestal ongeveer vier draden.
- U kunt deze loskoppelen om te controleren of de ventilator op deze klep is aangesloten. In sommige gevallen kan het lampje van de storing van de airconditioning gaan branden, maar zodra u de klep weer aansluit, zou het waarschuwingslampje moeten verdwijnen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 4 maanden geleden #8300 door handmatig-mechanisch
-Hallo allemaal en heel erg bedankt voor jullie hulp.
Uiteindelijk heb ik hem naar de gebruikelijke garage gebracht, en ik weet niet wat er gebeurd is, ik weet alleen dat ze een onderdeel hebben vervangen.
BEDANKT VOOR ALLES.