Hallo vriend, wat betreft uw probleem raad ik u aan de brandstofdruk te meten die afkomstig is van de pomp die in de brandstoftank zit. Dit is waarschijnlijk niet de juiste druk. Benzine met een octaangehalte van 90 of hoger ondergaat bij langdurige opslag een verandering in zijn toestand. Dit fenomeen wordt BRANDSTOFGELATINATIE genoemd en is zeer schadelijk. Het corrodeert de binnenkant van de pomp, waardoor de brandstofdruk bij de injectoren laag wordt. Normaal gesproken is de druk die deze auto zou moeten hebben 2,5 - 3,0 kg/cm2. Als deze onder de aanbevolen druk ligt, krijgt u startproblemen en een onstabiel stationair toerental, en bovendien zal de acceleratie zeer slecht zijn. Controleer ook de spanning die de injectoren bereikt (12V) en controleer het signaal van de computer. Dit kunt u doen met een oscilloscoop of een LED-controlelampje. Als de computer geen signaal ontvangt, kan de ECU vet of vocht hebben opgenomen, en kan een connector gesulfateerd of een kabel beschadigd zijn.
Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen.
Hartelijke groeten.