Zoek MDM

Bulletin

Vermogensverlies in Civic Dx 95

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #8088 door handmatig-mechanisch
Vermogensverlies in een Honda Civic DX uit 1995. Geplaatst door manual-mecanica
Groeten uit de Dominicaanse Republiek.

Ik heb problemen met mijn Honda Civic. Hij verliest vermogen en start moeilijk (hij slaat af, alsof hij stikt), en erger nog, hij slaat af en toe helemaal af. Ik heb de koppeling uitgesloten omdat die onlangs is gerepareerd, en ik denk dat het probleem bij het brandstoffilter of de bougie ligt. Heeft iemand ervaring met een soortgelijk probleem? Zou u me advies kunnen geven?

Alvast bedankt.

Marcos Lorenzo.
Dominicaanse Republiek.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #8097 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Vermogensverlies in een Honda Civic DX uit 1995
Beste vriend, op basis van de door u beschreven symptomen lijkt het probleem met uw motor te liggen bij de luchtmassasensor in het inlaatspruitstuk. Mogelijk heeft u het gasklephuis schoongemaakt en daarbij per ongeluk iets aan de klepafsluiting veranderd. Wees in ieder geval zeer voorzichtig, want het is een kwetsbaar onderdeel. Met vriendelijke groeten, ik hoop dat deze uitleg helpt
en laat me gerust weten hoe het verder gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 6 maanden geleden #8101 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Vermogensverlies in een Honda Civic DX uit 1995
Hartelijk dank voor uw vriendelijke groeten...

Terwijl ik de luchttoevoer aan het afstellen was, raakte ik het probleem per ongeluk aan met mijn hand. Kan ik dat afstellen zonder het te beschadigen of verdere problemen te veroorzaken? En kunt u me vertellen waar de sensor zich bevindt?

Bij voorbaat dank,

Marcos Lorenzo
Dominicaanse Republiek.

Opmerking:
Het is een D15-motor, dezelfde als op de foto...