Zoek MDM

Bulletin

Vermogensverlies in Civic Dx 95

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #8088 door handmatig-mechanisch
Vermogensverlies op 95 Civic DX Geplaatst door manual-mecanica
Groeten uit de Dominicaanse Republiek.

Ik heb problemen met mijn Civic. Hij verliest vermogen en er is een storing bij het starten (hij wil afslaan, alsof hij afslaat) en, erger nog, hij slaat af en toe af. Ik heb de koppeling uitgesloten, omdat ik die onlangs heb laten repareren en het lijkt erop dat het probleem in het brandstoffilter of de bougie zit. Heeft iemand ervaring met een soortgelijk geval? Kunt u me dan helpen?

Alvast bedankt.

Marcos Lorenzo.
Dominicaanse Republiek.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #8097 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vermogensverlies in 95 Civic DX
Beste vriend, op basis van het symptoom dat u aangeeft, zou de storing in uw motor in de luchtstroomsensor bij de inlaat kunnen zitten. Het is mogelijk dat u de vlinderklep hebt schoongemaakt en iets aan de sluiting hebt veranderd. Wees in ieder geval voorzichtig, want het is een kwetsbaar systeem. Met vriendelijke groet. Ik hoop dat de uitleg nuttig is
en laat me later weten hoe het is gegaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #8101 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vermogensverlies in 95 Civic DX
Groeten, hartelijk dank...

Nu ik erover nadenk, was ik de Power Flow van de luchtinlaat aan het afstellen, ik legde mijn hand erop en vanaf dat moment begon ik het probleem te merken. Ik kan dit aanpassen zonder het te beschadigen of meer problemen te veroorzaken. Kunt u mij vertellen waar de sensor zit?

Bij voorbaat dank,

Marcos Lorenzo
Dominicaanse Republiek.

Opmerking:
De motor is een D15, dezelfde als op de foto...