Zoek MDM

Bulletin

Demonteer het antidiefstalsysteem op de IBIZA 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #8053 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik ben nieuw op forums en ik weet niet precies hoe ik het moet doen.
Ik moet de contactschakelaar van een Seat Ibiza uit 2000 verwijderen. Hij start niet als hij te heet wordt en in de zon staat. Ik weet dat het een probleem met de contacten aan de binnenkant is, maar ik heb er contactreiniger op gespoten en het heeft geen verbetering opgeleverd.:cheer:

Alvast bedankt.B)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #8057 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Antidiefstalvoorziening verwijderen op de Ibiza uit 2000
Ik raad u aan om hem door een elektricien te laten demonteren. Dat is niet moeilijk, maar u moet het systeem wel op een of andere manier voor de gek houden, zodat het systeem niet merkt dat er iets kapot is, maar dat het er nooit is geweest. Dat is ingewikkeld. Kijk in de doos, daar zitten platina-relais in die als relais werken. Als u het relais in de buurt vindt, kunt u het overbruggen en klaar. Maar als u geen verstand van elektronica hebt, kunt u het beter door een elektricien laten demonteren, want dat kan duurder zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #8079 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Antidiefstalvoorziening verwijderen op de Ibiza uit 2000
Hartelijk dank, maar wat ik moet verwijderen is het contactslot. Het is geen elektronisch defect, maar een mechanisch defect.
Ik weet dat bij Opels, met de sleutel in het contactslot in stand I, een kleine schroevendraaier door een gat gestoken de hele cilinder verwijdert. Maar ik kan niets vergelijkbaars vinden in de Ibiza.:blozen: