Zoek MDM

Bulletin

2003 Honda Pilot radiocode

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7967 door handmatig-mechanisch
2003 HONDA PILOT RADIO CODE Gepubliceerd door manual-mecanica
Forumvrienden, ik ben hier een beetje nieuw in. Mijn probleem is dat ik de accu van een HONDA PILOT uit 2003 heb losgekoppeld en de radio een code heeft gekregen. Ik weet niet hoe ik die moet resetten. Ik heb een sticker in het passagierscompartiment gevonden, maar ik weet niet of dat de code is. Ik heb geprobeerd de code in te voeren, maar ik heb een probleem omdat ik alleen de cijfers 1 tot en met 6 kan invoeren. Deze die ik heb gevonden heeft een nummer 7 en ik kan niets vinden. Ik zou het op prijs stellen als iemand de procedure weet. De radio is een PANASONIC CQ-JH8261Z MODEL 39100-S9V-A100 SERIE 11178225

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7968 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re:2003 Honda Pilot Radio Code
Kijk, zoals je terecht zegt, de code bevindt zich meestal in het dashboardkastje. Ik denk dat je voor getallen die er niet zijn, zoals zeven en zes, een paar seconden 1 ingedrukt moet houden. Er is zeker een manier. Er is een pagina waar ze het uitleggen. Zoek het op op Google en je vindt het vanzelf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #8178 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re:2003 Honda Pilot Radio Code
Of kijk achter de asbak (haal hem eruit, net als bij het schoonmaken). Bij de Accord die ik had, stond de code er in ieder geval wel.

Proost.