Zoek MDM

Bulletin

Locatie van de Focus 2000 temperatuurlamp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7943 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, kan iemand mij helpen met het vinden van de temperatuurlamp voor de bediening van de koelventilator van een Focus 200, aangezien de ventilator niet past? En waar kan ik de kaart in dezelfde auto vinden?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden - 16 jaar en 5 maanden geleden #7944 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re:Locatie van de temperatuurlamp van de Focus 2000
Als je de motor van voren bekijkt, zit deze aan de rechterkant, onder de luchtinlaatbuis. Hiervoor moet je de inlaatbuis verwijderen. Deze zit in de weg van de accu en de bobine, dus die moet je verwijderen. Daarna kun je de thermostaat en de thermostaatbehuizing verwijderen. In deze behuizing zit ook de temperatuursensor. Als je een e-mail hebt, kan ik je het schema sturen van waar deze zich bevindt, als je een SPI 2.0- of SPLIT PORT-motor hebt.
Laatst bewerkt: 16 jaar 5 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7950 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re:Locatie van de temperatuurlamp van de Focus 2000
Kijk, eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe het bij jouw auto zit. Meestal zitten ze op de radiator gemonteerd, maar ik schrijf je zodat je de elektrische zekering kunt controleren. Dat zou het enige defect kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7953 door handmatig-mechanisch
Als het van voren gezien aan de rechterkant vastzit, zoals Kikemec zegt, controleer dan eerst de zekeringen als alles in orde is. Zodra je de temperatuursensor hebt gevonden, heeft deze twee draden of kabels, een witte met een paarse streep en de andere bruine met een witte streep. Wanneer je de temperatuursensor loskoppelt terwijl de auto draait, zou de koelventilator direct moeten werken. Sluit de sensor weer aan en de ventilator schakelt uit.

Als de zekeringen goed zijn en je de sensor loskoppelt en de ventilator niet werkt, koppel dan de stekker van de ventilator los en test hem direct met twee kabels op de accu. Dan zijn alle twijfels weg. Mocht je vragen hebben, we zijn er voor je. Groeten.:woohoo: