Zoek MDM

Bulletin

Honda CBR1000RR 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden - 16 jaar en 7 maanden geleden #7928 door handmatig-mechanisch
Honda CBR1000rr 2007 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb problemen met het opladen van de accu van mijn motorfiets. Ik heb de accu al vervangen, maar die is weer leeggelopen. De motor heeft weinig kilometers gemaakt, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat het aan de dynamo en/of gelijkrichter ligt. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand met een vergelijkbare motorfiets wat informatie zou kunnen delen.
Met vriendelijke groet,
Marco A.
Laatst bewerkt: 16 jaar en 7 maanden geleden . Reden: Geen e-mailadressen opnemen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7933 volgens werkplaatshandboek
Reactie uit het werkplaatshandboek op het onderwerp Re: Honda CBR1000rr 2007
Vermeld je e-mailadres niet in forumberichten, zeker niet zonder het te verbergen. Je bereikt er alleen maar een spammap mee. Als je wilt dat mensen contact met je opnemen, kun je het beste het interne berichtensysteem van de website gebruiken. Je kunt zelfs een groep aanmaken op het sociale netwerk om informatie over je Honda te delen. Het is belangrijk om je automodel in je profiel te vermelden, zodat andere eigenaren je gemakkelijk kunnen vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7939 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Honda CBR1000rr 2007
Ik heb niet veel verstand van motorfietsen, maar ik denk dat het probleem bij de dynamo ligt. Je kunt het in ieder geval makkelijk controleren met een multimeter als je die hebt; zo niet, dan kan elke elektricien je helpen. Je hoeft hem alleen maar op de accu aan te sluiten en te kijken hoeveel stroom hij levert. Er is een handmatige manier om te controleren of de dynamo goed laadt, die vaak bij auto's wordt gebruikt. Ik denk dat je dat ook op je motorfiets kunt proberen. Laat de motor stationair draaien en koppel één accupool los terwijl de motor loopt. Als hij afslaat, is de dynamo het probleem. Dan moet je alleen nog uitzoeken welk onderdeel defect is, want motorfietsdynamo's werken anders, met een excentrische wikkeling die in een behuizing draait. Maar als het je helpt, neem dan mijn advies ter harte.

Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7940 volgens werkplaatshandboek
Reactie uit het werkplaatshandboek op het onderwerp Re: Honda CBR1000rr 2007
Hoi Kikemert, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik wil graag iedereen die actief deelneemt aan het forum toevoegen aan mijn vriendengroep, zodat ik rekening kan houden met jullie meningen en jullie op de hoogte kan houden van nieuwe ontwikkelingen. Als je wilt, kun je het accepteren en kijken hoe het sociale netwerk werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7948 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Honda CBR1000rr 2007
Oké, ik weet alleen niet hoe of waar het geaccepteerd wordt. Als je het me uitlegt, help ik je graag, zoals altijd.