Zoek MDM

Bulletin

Honda CBR1000RR 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden - 16 jaar 2 maanden geleden #7928 door handmatig-mechanisch
Honda CBR1000rr 2007 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb problemen met het opladen van mijn motor. Ik heb de accu al vervangen en die is leeg. Hij heeft weinig kilometers gemaakt, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat het aan de dynamo en/of de stroomgelijkrichter ligt. Daarom zou ik het zeer op prijs stellen als iemand een vergelijkbare motor heeft om gegevens mee te delen
. Met vriendelijke groet,
Marco A.
Laatst bewerkt: 16 jaar en 2 maanden geleden door . Reden: Geen e-mails plaatsen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7933 volgens werkplaatshandboek
Reactie werkplaatshandboek over het onderwerp Re:Honda CBR1000rr 2007
Vermeld geen e-mailadressen in forumberichten, vooral niet als je ze niet verbergt. Je inbox loopt dan alleen maar vol met spam. Wil je dat mensen contact met je opnemen? Gebruik dan de interne berichtenservice van de site. Je kunt zelfs een groep aanmaken op het sociale netwerk om informatie over je Honda te delen. Het is belangrijk om je auto in je profiel te vermelden, zodat andere mensen met dezelfde auto je kunnen bereiken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7939 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Honda CBR1000RR 2007
Ik ben niet zo'n expert op het gebied van motoren, maar ik denk dat de dynamo het probleem is. Je kunt dat in ieder geval makkelijk controleren met een tester als je die hebt. Zo niet, dan kan een elektricien je helpen. Sluit de dynamo gewoon aan op de accu en controleer hoeveel lading hij afgeeft. Er is een handmatige manier om te controleren of de dynamo goed laadt, die veel wordt gebruikt bij auto's. Ik kan me voorstellen dat je het op dezelfde manier bij je motor kunt testen. Laat de motor stationair draaien en koppel een accuklem los terwijl de motor draait. Als de motor dan stilvalt, is de dynamo het probleem. Dan hoef je alleen nog maar uit te zoeken welk onderdeel kapot is. Dynamo's voor motoren werken namelijk anders omdat ze een excentrische wikkeling hebben die in een steun draait. Maar als het je helpt, volg dan mijn advies.

Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7940 volgens werkplaatshandboek
Reactie werkplaatshandboek over het onderwerp Re:Honda CBR1000rr 2007
Hoi Kikemert, ik heb je een verzoek gestuurd om je als vriend toe te voegen. Ik wil jullie actieve forumdeelnemers graag in mijn vriendengroep opnemen, zodat ik jullie mening goed kan overwegen en jullie op de hoogte kan houden van de laatste ontwikkelingen. Als je wilt, accepteer dit dan en we zullen zien hoe het sociale netwerk werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #7948 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re:Honda CBR1000RR 2007
Oké, ik weet alleen niet hoe of waar het geaccepteerd wordt. Als je het me uitlegt, help ik je graag, zoals altijd.