Zoek MDM

Bulletin

Hetzelfde probleem als de Focus uit 2000 in de Mondeo uit 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7915 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als mijn vriend met de Focus uit 2000. Het verschil is dat ik alles al geprobeerd heb. Vervang de originele pomp en het brandstoffilter en controleer of de slangen niet lekken. Ik hoop dat u me kunt helpen het probleem op te lossen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7938 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Zelfde probleem met de Focus uit 2000 in de Mondeo uit 2002
Het zou handig zijn als je ons eraan zou kunnen herinneren wat het probleem van je partner was, aangezien niet iedereen zich problemen herinnert. Oké, groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7941 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Zelfde probleem met de Focus uit 2000 in de Mondeo uit 2002
Oké, kijk, het probleem was dat de auto na een tijdje rijden begon te haperen. Toen ik de drukmeter controleerde, daalde de druk en begon de auto te haperen. Direct na het uitschakelen zette ik hem weer aan en kon ik nog een kilometer rijden, maar de druk daalde weer. Vervolgens controleerde ik de stroomsterkte, de benzinepomp, enzovoort.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7949 door handmatig-mechanisch
Oké, kijk, de pompen zijn gekalibreerd voor een bepaalde druk. Het heet druk, maar in werkelijkheid is het een stroomsnelheid. De druk wordt gegenereerd door het systeem. Dit is in de waterbouwkunde. In de Corsa krijgen de brandstofslangen gaten en komt er lucht in het injectiesysteem. Dit veroorzaakt storingen en drukval. Het kan een probleem zijn, maar het kan ook zijn dat de pomp niet meer goed werkt. Waar u op moet letten voordat u iets doet, is wat er ontbreekt als uw motor stopt. Gaat het om brandstof of een vonk? Dit is het eerste waar u op moet letten, want de controle vertelt u niets, toch?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7962 door handmatig-mechanisch
Passasol, onze collega heeft het probleem al opgelost. Bekijk zijn bericht, alles wat hij deed staat daar goed uitgelegd, dus veel succes en ik hoop dat dezelfde oplossing voor jou werkt. Even een beetje schoonmaken en klaar.