Zoek MDM

Bulletin

verlies van kracht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7912 door handmatig-mechanisch
Stroomuitval. Uitgegeven door manual-mechanics
Hallo forumleden, mijn naam is Fernando. Ik heb een Charade G-20. Het probleem is het volgende: ik ervaar vermogensverlies bij het schakelen. Het gebeurt in de derde versnelling; de motor bereikt een bepaalde snelheid en slaat dan af. Ik heb een duidelijke oplossing nodig om dit probleem op te lossen. Bedankt.:droog:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7937 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: stroomuitval
Eerst hebben we wat meer informatie nodig, bijvoorbeeld geluiden, plotselinge toerenstijgingen of andere symptomen, het bouwjaar van de auto, enzovoort. Om u tijd te besparen: als de auto bij het inschakelen van de derde versnelling en het accelereren een geluid maakt alsof hij in de vrijstand accelereert – dat wil zeggen, het toerental loopt op maar de snelheid niet – dan is de koppelingsplaat waarschijnlijk versleten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 7 maanden geleden #7942 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: stroomuitval
Het is zeer waarschijnlijk dat de koppeling slipt. Zet de auto in de derde versnelling, houd de rem ingedrukt, laat de koppeling los en geef gas alsof je wilt wegrijden. Als het motortoerental omhoog gaat, slipt de koppeling; zo niet, dan moet je stoppen. Succes, en laat me weten hoe het gaat.