Geachte heren, dit is misschien een oud topic, maar ik denk dat ik de oplossing voor het probleem met de FORD FOCUS begrijp. Ik heb een FORD FOCUS uit 2002. Ik heb 6 maanden met dit probleem rondgelopen voordat we het hadden opgelost. Ik zal u alles vertellen: het begon door slecht onderhoud aan mijn auto. Hij begon te schokken en als ik veel liep en vaker hellingen opging, zoals in mijn land, op sommige plekken van 10 km afstand, begon hij vermogen te verliezen. Ik heb op internet verschillende symptomen gezien die ze niet goed weergeven. De auto begon te versnellen en het leek alsof hij geen brandstof meer kreeg en hij viel uit. Ik probeerde hem weer aan te zetten, maar hij reageerde niet. Ik moest hem een paar minuten laten staan en toen deed hij het weer, precies zoals ik in veel blogs heb gelezen. Maar waar moeten we beginnen? We begonnen met kijken op de computer en het bleek dat zuiger nummer 4 niet werkte, de injector was vervangen en vervolgens de bobine en kabels, het werkte half en opnieuw met het probleem, vooral als het warm is, weigerde ik de tank te laten zakken en de benzinepomp te zien en dus deed ik dat na dit alles realiseerde ik me twee dingen: ten eerste dat voor mij de pomp goed was omdat de auto startte, dus er kwam brandstof binnen en het was prima. Toen zag ik bij mijn neef, die monteur is, dat de EGR-klepsensor was losgekoppeld van alle slangen omdat de bases kapot waren, dus ik heb het gerepareerd om geen nieuwe te hoeven kopen. Er was een betere verbranding van het voertuig, hoewel de CHEK ENGINER toen aansloeg, maar het voertuig was al prima vanaf het accelereren. Dit geeft aan dat we deze klep moeten kopen en het grootste en laatste wat we deden was eenvoudiger dan verwacht. We kochten de ORIGINELE MOTORCRAF-KAARSEN bij de dealer en het was een geschenk uit de hemel. Het voertuig bleef niet meer staan omdat het vrij eenvoudig is dat de platina-geplateerde kaarsen en al deze hebben een bepaalde mate van hitte die de bobine verwarmt en deze geleidelijk beschadigt, dus als de spoel beschadigd is, is het eerste wat het geeft een fout in zuiger nummer 4 en daarom is het nodig om deze te vervangen, terwijl de originele bougies meer warmteregulerend zijn en deze spoel niet verwarmen met dit Ik heb het probleem opgelost er zijn momenten dat de pomp kapotgaat, maar hij faalt niet en faalt niet, maar gewoon de dag dat hij kapotgaat na een korte tijd is hij kapot en werkt hij niet meer als je twijfels hebt over de brandstofpomp, het is gemakkelijk om het te zien download van internet een handleiding voor voertuigfoutcodes op basis van het centrale paneel wat ik bedoel als je op de knop drukt die zich in het midden van je dashboard bevindt, degene die de kilometers of mijlen reset en dan steek je de sleutel erin en start je de auto zonder deze knop helemaal los te laten totdat de naalden een volledige draai maken dit is de automatische scanner van het voertuig daar kun je de druk en de werkelijke temperatuur van je voertuig zien je hoeft alleen maar deze gegevens te downloaden van een handleiding die op internet staat en je zult kunnen weten wat er met je voertuig gebeurt en of de pomp wel of geen druk heeft Ik hoop dat ik eindelijk aan dit probleem heb kunnen meewerken van tevoren Ik hoop dat het je helpt en dat het de oplossing is voor velen in en om ze te vertellen dat de ZTEC-MOTOR GEWELDIG is en dat je alleen maar moet weten welk voertuig je hebt om hem goed te kunnen repareren, dank je wel.