Oplossing:
Zoals ik een paar dagen geleden al zei, had ik het probleem dat ik een bepaalde kilometerstand had en dat de motor begon te schokken en uit te vallen. Nou, wat ik die dag deed, was alles controleren wat ik hierboven heb genoemd. Nou, ik heb het opnieuw gecontroleerd, maar deze keer met de auto aan en ik heb een paar keer rondgereden totdat de storing opnieuw optrad. De druk daalde van 65 psi naar 0 psi. Dus ging ik kijken waar de pomp zich bevond. Ik tilde de achterbank op, denkende dat er een deksel op zat om de pomp te verwijderen. Wat mijn aandacht trok, was dat er een zwarte doos in zat. Ik ging onderzoeken wat het was. Voordat ik iets anders deed, werd deze doos de brandstofpompcontrollermodule (of drivermodule) genoemd. Ik heb dus ook de elektronische schema's van de verbinding met de pomp onderzocht. Ik ging ervan uit dat dit de storing was en heb een multimeter aangesloten om te controleren of de connector geen storingen had. Ik heb de module blootgelegd en alles leek erop te wijzen dat het goed was. Ik heb de multimeter aangesloten en de manometer weer aangesloten. Ik heb de auto een paar keer rondgedraaid totdat de storing verscheen en het zichzelf herhaalde. De druk daalde naar 0. psi, de multimeter gaf 10,85 V aan, maar daalde naar 14 V. Dit gaf aan dat de module niet de oorzaak was, aangezien de module reageerde op de lage druk die er was. Hieruit leidde ik af dat het zeker de pomp was. Ik liet de tank zakken, tot mijn pech, en controleerde de pomp buiten in een kleine bak met brandstof en liet hem werken totdat de storing optrad. De pomp werkte weliswaar goed, maar door de lange gebruiksduur was hij al vuil en verstopt met roest van de tank, waardoor er geen brandstof meer doorheen stroomde. Ik heb de benzinetank schoongemaakt om al het vuil en roest te verwijderen. Wat ik wel moest doen, was het vervangende onderdeel voor de pomp kopen, en sindsdien is hij niet meer uitgevallen.
En zoals Kikemec al zei, ik heb een motorstoringslampje uitgesloten, omdat deze dit soort fouten niet detecteert. Ik heb alleen een scantool gebruikt om te controleren op openstaande codes en om de druk en de automatische transmissie te controleren. Dus, met dat als uitgangspunt, ben ik rechtstreeks naar het brandstofsysteem gegaan.
Ik hoop dat de oplossing die ik voor mijn probleem heb gevonden helpt. Met vriendelijke groet, allemaal, en bedankt voor jullie reacties.