Oplossing:
Zoals ik een paar dagen geleden al zei, had ik het probleem dat de auto na een bepaalde afstand begon te schokken en afsloeg. Die dag heb ik alles gecontroleerd wat ik eerder al had genoemd. Ik heb het opnieuw gecontroleerd, maar dit keer met draaiende motor, en ben een stukje gaan rijden totdat het probleem zich weer voordeed. De druk daalde van 65 psi naar 0 psi, dus ben ik gaan kijken waar de pomp zich bevond. Ik tilde de achterbank op in de veronderstelling dat er een afdekking was om de pomp te verwijderen, maar mijn aandacht werd getrokken door een klein zwart kastje. Ik heb eerst onderzocht wat het was voordat ik iets anders deed. Dit kastje heet de brandstofpompregelaar (of -stuurmodule), dus heb ik ook de elektronische schema's van de aansluiting op de pomp opgezocht. In de veronderstelling dat dit het probleem was, heb ik een multimeter aangesloten om te controleren of de connector defect was. Ik heb de module geopend en alles leek in orde. Ik heb de multimeter weer aangesloten en de drukmeter opnieuw aangesloten. Ik heb een stukje met de auto gereden totdat het probleem zich opnieuw voordeed, en toen gebeurde het weer: de druk zakte naar 0 psi, de multimeter gaf 10,85V aan en sprong vervolgens naar 14V. Dit wees erop dat de module niet het probleem was, aangezien de module reageerde op de lage druk. Hieruit concludeerde ik dat het zeker de brandstofpomp was. Helaas heb ik de tank gedemonteerd en de pomp buiten getest in een kleine bak met brandstof, waarbij ik hem liet draaien totdat het probleem zich opnieuw voordeed. De pomp werkte prima, maar door de ouderdom was hij vuil en verstopt met roest uit de tank, waardoor er geen brandstof meer doorheen kon stromen. Ik heb de brandstoftank schoongemaakt om al het vuil en de roest te verwijderen. Ik moest een vervangende pomp kopen en sindsdien heeft hij het niet meer begeven.
Zoals Kikemec al zei, heb ik het motorstoringslampje uitgesloten, omdat dat bij dit soort storingen niet oplicht. Ik heb alleen een scantool gebruikt om te controleren op eventuele foutcodes en om de brandstofdruk en de automatische transmissie te monitoren. Op basis hiervan ben ik direct naar het brandstofsysteem gaan kijken.
Ik hoop dat de oplossing die ik voor mijn probleem heb gevonden jullie ook helpt. Groeten aan iedereen, en bedankt voor jullie reacties.